Članovi učeničkog servisa mogu biti svi redovni učenici srednjih škola Šibensko – kninske županije, a koji imaju navršenih 15. godina. U servis se možete učlaniti tijekom cijele godine.
Navedenu dokumentaciju za učlanjenje možete dostaviti osobno u servis, poslati poštom na adresu servisa ili skeniranu dokumentaciju poslati na e-mail servisa ([email protected]) tijekom cijele godine.
Ukoliko je učenik/učenica punoljetan/punoljetna (tj. ima navršenih 18 godina) on/ona se potpisuje na za to naznačeno mjesto. Ukoliko je učenik/učenica maloljetan/maloljetna uz njegov/njezin potpis treba se potpisati jedan od roditelja (otac ili majka) ili učenikov/učeničin skrbnik/skrbnica.
Navedenu dokumentaciju za učlanjenje možete dostaviti osobno u servis, poslati poštom na adresu servisa ili skeniranu dokumentaciju poslati na e-mail servisa ([email protected]) tijekom cijele godine.
Učenici smiju raditi samo za vrijeme trajanja školskih praznika (zimskih, proljetnih i ljetnih). Ugovor o povremenom radu redovnog učenika uzima se prije početka rada. Za uzimanje ugovora potrebni su:
Nakon što servis izda ugovor učenik/učenica ga nosi svom poslodavcu. Po završetku posla poslodavac popunjava potrebne podatke na ugovoru, isti ovjerava svojim pečatom i potpisom, te ga dostavlja učeničkom servisu. Servis na temelju tih podataka poslodavcu ispostavlja račun za plaćanje. Čim poslodavac podmiri račun, odnosno uplati novce na žiro račun servisa, servis u najkraćem mogućem roku uplaćuje novce na ŽIRO RAČUN učenika/učenice.
Članovi učeničkog servisa mogu biti svi redovni učenici srednjih škola Šibensko – kninske županije koji imaju navršenih 15. Godina. Ukoliko pohađate školu u nekoj drugoj županiji u Republici Hrvatskoj ili u nekoj drugoj državi, morate se obratiti tajništvu škole koju pohađate da Vas upute na učeničke servise u toj županiji ili državi. Servis radi cijelu godinu (radno vrijeme i kontakt servisa potražite pod stavkom KONTAKTI I RADNO VRIJEME), te se možete učlaniti tijekom cijele godine.
Članstvo u učeničkom servisu vrijedi za školsku godinu koja počinje 1. rujna tekuće godine, a završava 31. kolovoza iduće godine. Članstvo u učeničkom servisu se produžuje donošenjem školske potvrde za tekuću školsku godinu.
U slučaju gubitka ovjerene učeničke iskaznice za tekuću školsku godinu učenik/učenica servisu treba dostaviti osobnu iskaznicu (ili fotokopiju iste). Servis će na temelju dostavljene dokumentacije izdati duplikat učeničke iskaznice. Ukoliko učenik/učenica nije ovjerio/ovjerila iskaznicu za tekuću školsku godinu, a istu je izgubio/izgubila uz osobnu iskaznicu (ili fotokopiju iste) servisu treba dostaviti i školsku potvrdu za tekuću školsku godinu. Servis će na temelju dostavljene dokumentacije izdati duplikat učeničke iskaznice.
Ne. Učenički servis može uplaćivati sredstva samo na ŽIRO RAČUN učenika/učenice.
Za sve informacije obratite se nadležnom uredu Porezne uprave.
Ukoliko niste pronašli potrebne informacije na web stranici slobodno nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona. Ili posjetite osobno ured na adresi Andrije Kačića Miošića 11 u Šibeniku.
Tel: 022/212 515
e-mail: [email protected]
RADNO VRIJEME SERVISA
Od ponedjeljka do petka od 08:00 do 15:00.
Vikendom i praznicima servis ne radi.